سينمايي ورود آقايان ممنوع
 
دنيا
درهم و برهم
 
 
پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:سينمايي ورود آقايان ممنوع, :: 13:22 ::  نويسنده : m
پگاه آهنگرانی
«پریا» آن قدر باهوش است و شخصیت جذابی دارد که پگاه آهنگرانی را برای اولین تجربه بازیگری در فیلم کمدی مجاب کرده: «من از آن بازیگر‌هایی نیستم که برای خودم مشخص کنم قرار است در چه ژانری کار کنم. کافی است فیلم نامه خوب باشد. من مشغول بازی در فیلم آقای بزرگ نیا بودم که خبرم کردند قرار است ورود آقایان ممنوع ساخته شود. فیلم نامه را برایم فرستادند و آن قدر برایم جذاب بود و به نظرم جای کار داشت که قبول کردم. پریا خط دهنده بچه‌هاست و در واقع مغز متفکر است تا اتفاق‌ها بیفتد.»
 
ویشکا آسایش
 
ویشکا آسایش
 
ویشکا آسایش
یک خانم مدیر کلاسیک! یعنی از آن خانم مدیرهایی که بچه‌ها از ترسش روز و شبشان را با هم قاطی می‌کنند. خانم دارابی با آن عینکش بلای جان بچه‌ها و البته معلم شیمی است. چون برایش مهم است بچه‌های کلاس شیمی مدرسه برای المپیاد شیمی کاملا آماده شوند. «تجربه خوبی است به خصوص زمانی که روبرویت بازیگری مثل عطاران باشد. البته این را هم باید بگویم که این کار یک کمدی موقعیت است و تماشاگر قرار است به موقعیت‌ها بخندد. بنابراین لازم نیست تا بازیگر برای خنداندن ادا در آورد و کار خاصی انجام دهد» این فیلم بعد از مدت‌ها به غیبت آسایش در سینما پایان داد . چرا؟ «برای انتخاب نقش‌هایم خیلی وسواس دارم. دوست دارم درکاری باشم که برای کارگردان مهم باشد که من آن نقش را بازی کنم. در این مدت نقش‌های زیادی به من پیشنهاد شد اما آن‌ها را نپذیرفتم. اما حکایت این کار متفاوت است. در واقع کارگردان و تهیه کننده با شناخت از من به سراغم آمدند. ین که آن‌ها می‌خواستند این نقش را من بازی کنم و این برایم خیلی مهم بود. اتفاقی که در نردبام آسمان هم برایم افتاده بود.»
 
رضا عطاران
 
رضا عطاران
 
رضا عطاران
 
رضا عطاران
این عطاران با همه عطاران‌هایی که تا به حال دیده ایم فرق می‌کند. گرچه این عطاران هم ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند قهقهه‌ان را بلند کند اما برعکس عطاران فیلم‌های کمدی ای که اخیرا دیده ایم، نه از زرنگی بلکه از دست و پا چلفتی بودن به خنده‌ان می‌اندازد. شاید همین تفاوت برای رضا عطاران کافی بوده که این نقش را بپذیرد: فیلم نامه ای که پیمان قاسم خانی نوشته خیلی برایم جذاب بود. شخصیت را هم دوست داشتم و برایم تازگی داشت. همین دلیل کافی بود تا بازی در ورود آقایان ممنوع را بپذیرم»
عطاران درفیلم شخصیت اصلی قصه یعنی همان معلم آزمایشگاه شیمی است که از بخت بدش گیر شاگردهای شر می‌افتد و هزار تا بلا سرش می‌آید. خودش شخصیتش- معلم شیمی – را با یک جور لذت خاص تعریف می‌کند: «این معلم آدم ساده است که فقط به خاطر پول و دستمزد معلمی حاضر شده در یک دبیرستان دخترانه درس بدهد و به مسائل مدرسه کاری ندارد. اما همین ساده بودنش باعث می‌شود تا شاگردهای کلاس شیمی برایش نقشه بکشند و او را وسیله ای قرار دهند تا اخلاق مدیر مدرسه که خانم مدیر بدخلقی است تغییر کند. بیشتر از این هم درباره شخصیتش حرف نمیِ‌زنم تا چیزی هم بماند که در فیلم ببینید.»
 
حدیث میرامینی
«ژینا» یکی از اعضای گروه چهار نفره کلاس شیمی. با اینکه دختر درس‌خوانی است اما شیطنت‌ها و بازیگوشی‌هایی دارد که این ژینا را بیشتر شبیه به دخترهای نوجوان اطرافمان می‌کند.
 
ستاره پسیانی
بچه مثبت کلاس که سعی می‌کند جلوی شر بازی‌های بچه‌ها را بگیرد و می‌خواهد همه چیز ختم به خیر شود اما بالاخره قاتی توطئه‌های همشاگردی‌هایش است.
    
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
منبع: هفته نامه همشهری جوان/ شماره 260/ محبوبه افتخاری
بازنشر اختصاصی سیمرغ
 منبع عکسها: isna.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما یاران همیشگی وبلاگ دنیا از این که این وبلاگ را انتخاب کرده اید از شما متشکرم.در این وبلاگ سعی شده تا از همه ی موضوعات مطالبی مفید قرار بگیرد.امیدوار هستم تا مورد پسند شما واقع شود و از شما دوستان تقاضا دارم تا نظرات خود را در جهت بهتر شدن این وب در اختیار من بگذارید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان
m


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 45115
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فال امروز

Pichak go Up
تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت